Kotisivut yritykselle
Tuotamme yritysten wordpress verkkosivut ja verkkokaupat avaimet käteen periaatteella.
WordPress kotisivut- tai Woocommerce verkkokauppa ylläpidolla
Tuotamme kotisivut yritykselle tai verkkokaupan kiinteään kuukausihintaan. Palvelu sisältää kaiken tarvittavan, joten voit keskittyä oman liiketoimintasi kehittämiseen. Meiltä onnistuu myös palvelumuotoilu ja hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto, mikäli sivusi tarvitsee myös lihaa luiden ympärille etkä itse ehdi tehdä palvelukuvauksia.
Toteutamme kaikki sivut wordpress optimoidulle, dedikoidulle palvelimelle joka varmuuskopioidaan päivittäin. Jos kyseessä on verkkokauppa, on se mahdollista varmuuskopioida joka tunti.
Lisäksi käytämme kaikissa toteutuksissa Cloudflare CDN-palvelua tietoturvan parantamiseksi ja sivujen nopeuttamiseksi.
Huolehdimme tietoturvasta ja tarvittavista päivityksistä sopimuksen voimassaoloaikana ja osa kotisivun kustannuksista jaetaan sopimusjaksolle. Sopimusjakson pituus tyypillisesti 3 – 5 vuotta, mikä on yleisesti sivujen ”elinkaari”. Sen jälkeen voimme jatkaa sivujen ylläpitoa erillisellä sopimuksella, tai voit halutessasi ottaa sivujen päivityksen omalle vastuullesi.
Kaikissa toteutuksissamme on vakiona palvelimen oma palomuuri ja sivun sisäinen palomuuri, eli yhdessä CDN-palvelun kanssa kaikilla sivuillamme on kolminkertainen suojaus brute force ja hakkerointiyrityksiä vastaan. Myös SSL-sertifikaatti on sivuillamme vakiona.
Mitä yrityksen kotisivut maksavat?
Arvioi projektin hinta kustannuslaskurillamme niin olemme teihin yhteydessä. Lopullinen hinta riippuu aina projektin koosta.
Yrityukselle kotisivut ovat paitsi julkisivu - myös työkalu
Alasta riippumatta, ensivaikutelman merkitystä voi tuskin korostaa. Ei ole yhdentekevää millaisen viestin yrityksesi kotisivut antavat joten kaikki yksityiskohdat ovat tärkeitä. Uskottavalta yritykseltä löytyy verkosta asialliset kotisivut omalla domainilla (Huom! Ei esim. kotisivuthelposti.omayritys.io) sekä toimiva sähköposti. Esimerkiksi halvimpien webhotellien webmailit eivät ole yrityskäyttöön suositeltavia, vaan sähköpostipalvelin pitäisi vähintäänkin sijaita eri palvelimella kuin kotisivut. Tuntuuko esimerkiksi etteivät sähköpostin liitteet tai viestit mene aina perille? Syy voi olla jaetun palvelimen resursseissa tai maineessa – tai pikemminkin niiden puutteessa. Käytännössä varteenotettavia palveluntarjoajia on kaksi: Googlen Gsuite ja Microsoftin Office 365.
Kotisivuja ei oikeastaan kannattaisi ajatella ollenkaan kertainvestointina vaan osana yritystoiminnan kuluja, aivan kuin toimitilakulut. Etenkin WordPressillä toteutetut sivut vaativat päivityksiä ja ylläpitoa, mutta toisaalta niiden etuna on että ne myös pysyvät paremmin ajantasaisina ja ovat (oikein toteutettuna) erittäin tietoturvallisia.
Kotisivujen elinkaarena voi hyvinkin pitää nykypäivänä maksimissaan kolmea vuotta, sen aikan pärjää usein pienillä viilauksilla, mutta usein kolmen vuoden jälkeen on jo syytä tehdä vähintäänkin visuaalinen ’facelift’ – kotisivujen kasvojenkohotus. Vakavasti liiketoimintaansa suhtautuvien yritysten ei kannata mennä kotisivutoteutuksessa sieltä missä aita (kun sillä tarkoitetaan hintaa) on matalin – sivuista kun voidaan tehdä pelkän käyntikortin sijaan myös yrityksen myyntiä tukeva työkalukin.
Sähköpostiratkaisut yrityksen kotisivujen tai verkkokaupan yhteydessä
Sähköpostiosoite on kotisivujen ohella yksi yrityksen tärkeimmistä verkkotyökaluista. Kuten edellisessä kappaleessa kuvasimme, asiakkaan näkökulmasta on ihan eri asia vastaanottaa viesti yrityksen omasta verkkotunnuksesta huolitelluilla allekirjoituksilla vahvistettuna, kuin esimerksiksi gmailista tai hotmailista.
Käytämme yritysten sähköpostin toteutukseen aina vain erillistä, Google Workspace -palvelua.
Workspacen etuja on turvallisen ja ammattimaisen sähköpostiohjelmiston lisäksi kattavat pilvipalvelut jotka tulevat automaattisesti mukana – kuten esimerkiksi videoneuvottelusovellus! Lisäksi webmailien käyttäjätilien hallinta ei mahdollistaisi yritysten aineettoman omaisuuden säilyttämistä yrityksessä esimerkiksi työntekijän vaihtuessa.
Sen lisäksi että yrityksenne käytössä on hyvämaineinen sähköpostipalvelin, me myös varmenamme sähköpostiosoitteen ammattimaisesti varmistaaksemme viestien perillemenon.
Muut palvelumme
Verkkokaupan optimointi
Luomme tarvittavat mittarit ja analysoimme verkkokaupan myyntisuppilon. Tunnistamme ongelmakohteet ja ratkaisemme ne. Konversioptimointi lisää verkkokaupan myyntiä olemassaolevalla liikennemäärällä.
Shop-in-shop monimyymälä ja markkinapaikka toteutukset
Meillä on kokemusta myös shop-in-shop toteutuksesta ja ylläpidosta Woocommerce ympäristössä. Shop-in-shop malli sopii markkinapaikkojen lisäksi erinoimaisesti myös monimyymälä käyttöön!